HOSPICE Casa Speranței a colectat 1.775.809 lei în lunile noiembrie și decembrie 2015, în cadrul campaniei „Dorința de Crăciun”, de direcționare a până la 20% din impozitul pe profit al companiilor. Suma este cu 10% mai mare decât cea strânsă în aceeași perioadă a anului precedent.
Cu banii colectați, fundația va putea oferi 5850 de vizite la domiciliu pentru pacienții care suferă de boli incurabile, 3000 de zile de internare în unitățile cu paturi din București și Brașov și 4000 de participări în centrele de zi.
Campania de promovare a facilității fiscale care dă posibilitatea companiilor să direcționeze către un ONG până la 20% din impozitul pe profit a fost derulată de HOSPICE Casa Speranței pe parcursul lunilor noiembrie și decembrie și a beneficiat de susținerea unor importante instituții de presă din România.
În total, 274 de companii, cu 46% mai multe decât în anul anterior, au ales fie alături de copiii și adulții care suferă de o boală incurabilă, sprijinind HOSPICE printr-un contract de sponsorizare.
Cu banii colectați în această campanie, HOSPICE Casa Speranței va putea oferi 5850 de vizite la domiciliu pentru pacienții afectați de un diagnostic necruțător, 3000 de zile de internare în unitățile cu paturi din București și Brașov și 4000 de participări în centrele de zi.
HOSPICE Casa Speranței le mulțumește încă o dată companiilor care au ales anul trecut să direcționeze până la 20% din impozitul pe profit pentru îngrijirea bolnavilor incurabili. Lista completă a companiilor poate fi găsită pe pagina de campanie, la adresa 20.hospice.ro.
Campania a beneficiat de susținerea a patru posturi naționale de televiziune (TVR, Pro TV, B1 TV, Prima TV), a postului de radio Europa FM, precum și a revistelor și ziarelor Business Review, Magazinul Progresiv, HRB Expert, Puterea, Piața, Forbes România, Revista CARIERE, Capital și Evenimentul Zilei. De asemenea, am fost susținuți de Vision Media Plus, BIGPRINT, Fotograful Tău, precum și de camerele de comerț și industrie Brașov, Covasna, București, Prahova și de Camera Franceză de Comerț și Industrie în România.
Pe 25 noiembrie 2015 HOSPICE a organizat o conferință de presă în parteneriat cu EY România și cu Asociația pentru Relații Comunitare. Cele trei organizații au pornit astfel un demers de informare a publicului cu privire la potențialul oferit de sumele care pot fi colectate de organizațiile neguvernamentale prin facilitatea oferită de Legea sponsorizării și Codul fiscal. În 2014, peste 137.000 de societăți comerciale au înregistrat profit în România. Dacă toate acestea ar fi direcționat către sectorul nonprofit suma maximă prevazută de lege, până la 318 de milioane de euro ar fi susținut cauze sociale din România, cu impact semnificativ asupra domeniilor cheie precum sănătatea, mediul și educația.
Ca și în anul precedent, HOSPICE a beneficiat și de susținerea realizatoarei TVR Corina Dănilă, al cărei apel a fost inclus în spotul video difuzat de TVR. „Fiecare întâlnire cu pacienții, medicii și asistentele de la HOSPICE Casa Speranței este una extrem de emoționantă și mă bucur nespus văzând oameni care au grijă, necondiționat, de cei care au cel mai mult nevoie de ajutorul nostru, copiii și adulții care suferă de boli incurabile” a declarat Corina Dănilă după ce a vizitat centrul de îngrijire din București.
HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România. HOSPICE este cea mai mare fundație din țară, care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.
Organizația își desfășoară activitatea în Brașov și București, îngrijind copii și adulți diagnosticați cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere.
HOSPICE Casa Speranței dezvoltă îngrijirea paliativă la nivel național și internațional prin informare, prin programe educaționale dedicate profesioniștilor, pacienților și comunității și prin îmbunătățirea legislației în materie.