Redau mai jos un artiol semnat de mediator Diane Cohen, care scrie în mod regulat despre procesul de mediere.
Diane este un mediator pentru toate tipurile de litigii dar in special se ocupa de litigiile de familie, divort si conflicte de munca. Diane este de asemenea, co-presedintele Consiliului de Mediere si Divort din New York.
„Nu este nimic mai important pentru o mediere de succes decât o sumarizare a perspectivelor părților. Într-o mediere la locul de muncă, acum câțiva ani, o angajata era convinsa că supraveghetorul era lipsit de respect față de ea și acuza un tratament negativ. Ea a dat multe exemple de astfel de purtari negative inclusiv esecul de a-i spune „buna dimineata”, acesta tipand la ea de pe scari si vorbindu-i cu spatele.
Când a fost rândul supraveghetorului să vorbească, el a explicat că el a vorbit astfel tuturor celor de pe etajul de lucru din cauza volumului de zgomot la locul de muncă și din motive de siguranță. El a trecut prin fiecare articol și și-a explicat motivele pentru modul său particular de comportament.
După ce a vorbit, angajatul a început din nou să-și repete plângerile. Când s-a oprit, am intervenit și mi-am propus să rezum problema.
Am spus că se pare că fiecare parte a avut o idee diferită despre eticheta adecvată ce trebuie aplicata la locul de muncă: Angajatul credea că eticheta potrivită îi cere supraveghetorului să se uite la ea atunci când i se adresează și să-și țină tonul vocii potrivit.
Cititi intreg articlul aici:
http://www.casademedierevladica.ro/index.php/articole-utlie/565-arta-si-stiinta-rezumatului-in-mediere
MEDIEREA ESTE SOLUTIA!
AFLA MAI MULTE la telefon 0752.23.15.73 sau pe e-mail
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
!
Dr. Simona Maria VLĂDICA
Mediator autorizat